سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
پرچم حزب الله لبنان | علم حزب الله اللبناني

حوزه/ حزب الله لبنان در بیانیه ای گفت: امروز یک سال کامل از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی می گذرد که در آن اراده مقاومت فلسطین در برابر تجاوز، به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان در بیانیه ای گفت: امروز یک سال کامل از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی می گذرد که در آن اراده مقاومت فلسطین در برابر تجاوز، بی عدالتی و اشغالگری که از سال ۱۹۴۸ بر این مردم مظلوم تحمیل شده و جنگ ها، فجایع و ویرانی ها به دنبال داشت، به نمایش گذاشته شد.

حزب الله افزود: این روند آثار تاریخی و پیامدهای راهبردی بر وضعیت کلی منطقه خواهد داشت تا زمانی که عدالت تا پایان اشغالگری محقق شود و مردم فلسطین به حق مشروع خود در سرزمین آزاد کامل خود از دریا تا رودخانه دست یابند.

حزب الله تصریح کرد: مردم فلسطین برای مقاومت در برابر اشغالگران به هر وسیله برای احیای حقوق مشروع خود و از بین بردن اشغالگری حق کامل دارد.

حزب الله بیان داشت: ان شاء الله به توان مقاومت خود در دفع تجاوز و به مردم بزرگ و مقاوم خود اطمینان داریم که تا گذر این تجاوز، صبر و استقامت داشته باشیم. آسانی پس از سختی و گشایش پس از سختی می بینیم، زمان شکست ها گذشته و نصرت الهی فرا رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha